Te is problémákkal küszködsz?

20 évvel ezelőtt több komoly betegségem is volt, a lelkem pedig szenvedett, ezért felkutattam és összeállítottam azokat a megoldásokat, amelyek segítségével a saját kezembe tudtam venni az irányítást mind a testi, mind a lelki problémáim felett. Amint pedig megtaláltam a valóban működő gyógymódokat, elkezdtem mások számára is hozzáférhetővé tenni azokat könyvek formájában vagy előadások tartásával országszerte.

Próbáld ki te is azokat az eljárásokat, amelyek nekem, majd később nagyon sok más embernek is segítettek, és amelyeket itt kínálunk neked. A gyógyítással kapcsolatos könyveinkben lévő információkkal csak nyerhetsz: egészséget, normális, szeretetalapú emberi kapcsolatokat, nyugalmat, belső békét, örömöket, boldogságot.

Bízz magadban és a természetben, és támaszkodj a könyveinkben lévő kipróbált tudásokra!

Szeretettel:
Cserkúthy Balázs

 

Gyógyulástörténetek

Töltsd le az alábbi képre kattintva az alábbi kiadványukat, melyben A Gyógyító Kód című könyvünkben leírt módszer segítségével elért gyógyulástörténeteket gyűjtöttük össze. Ezeket a sikereket magyar olvasóink osztották meg velünk. Merítsd belőlük Te is inspirációt.

Akció!

Nir Eyal - Ryan Hoover

HOOKED – Horogra akasztva

Hogyan fejlessz szokásformáló termékeket

2.890 Ft 2.450 Ft

Az okos telefonnal rendelkezők 79 százaléka felkelés után kevesebb, mint negyed órával már a képernyőt görgeti. Egy kutatás szerint az amerikaiak harmada előbb mondana le a szexről, mint a mobiljáról.

Valljuk be, horogra akadtunk.

Miért fordul a világ szeme egyes termékekre, míg másokról tudomást sem vesz? Miért vásárolunk pusztán szokásból bizonyos dolgokat? Hogyan éri el némely cég, hogy ellenállhatatlan termékeket kínáljon? Miként épülnek be bizonyos alkalmazások, internetes szolgáltatások rövid idő alatt az életünkbe?

Nir Eyal, a Szilícium-völgy kézikönyveként emlegetett HOOKED szerzője a fenti kérdésekre a horogmodellel adja meg a választ. Sokéves kutatómunkájára támaszkodva, gyakorlati példákkal mutatja be, mi húzódik a mindennapjainkba beépült szokásépítő termékek és szolgáltatások sikere mögött.
A horgok működésének elve, hogy összekötik a felhasználó problémáját a vállalat megoldásával, és mindezt elég gyakran teszik ahhoz, hogy egy új szokást alakítsanak ki. A könyv részletesen tárgyalja, hogyan változtatják meg bizonyos termékek a cselekedeteinket és ezzel együtt a személyiségünket is.

A Horogra akasztva termékmenedzsereknek, dizájnereknek, marketingeseknek, startup-alapítóknak és mindazoknak íródott, akik szeretnék megérteni, milyen befolyással vannak a termékek a viselkedésünkre.

“Legtöbben mindennap megéljük, hogy az online világ már rég horogra akasztott bennünket is. Ez az okos kis könyv nemcsak kiutat mutat, hanem arra is fényt derít, hogyan fordíthatjuk az eddig ellenünk dolgozó erőket a saját (üzleti) hasznunkra.”
Szalay Ádám kommunikációs szakértő

Készleten

Kategóriák: ,

Leírás

Az okos telefonnal rendelkezők 79 százaléka felkelés után kevesebb, mint negyed órával már a képernyőt görgeti. Egy kutatás szerint az amerikaiak harmada előbb mondana le a szexről, mint a mobiljáról.

Valljuk be, horogra akadtunk.

Miért fordul a világ szeme egyes termékekre, míg másokról tudomást sem vesz? Miért vásárolunk pusztán szokásból bizonyos dolgokat? Hogyan éri el némely cég, hogy ellenállhatatlan termékeket kínáljon? Miként épülnek be bizonyos alkalmazások, internetes szolgáltatások rövid idő alatt az életünkbe?

Nir Eyal, a Szilícium-völgy kézikönyveként emlegetett HOOKED szerzője a fenti kérdésekre a horogmodellel adja meg a választ. Sokéves kutatómunkájára támaszkodva, gyakorlati példákkal mutatja be, mi húzódik a mindennapjainkba beépült szokásépítő termékek és szolgáltatások sikere mögött.
A horgok működésének elve, hogy összekötik a felhasználó problémáját a vállalat megoldásával, és mindezt elég gyakran teszik ahhoz, hogy egy új szokást alakítsanak ki. A könyv részletesen tárgyalja, hogyan változtatják meg bizonyos termékek a cselekedeteinket és ezzel együtt a személyiségünket is.

A Horogra akasztva termékmenedzsereknek, dizájnereknek, marketingeseknek, startup-alapítóknak és mindazoknak íródott, akik szeretnék megérteni, milyen befolyással vannak a termékek a viselkedésünkre.

“Legtöbben mindennap megéljük, hogy az online világ már rég horogra akasztott bennünket is. Ez az okos kis könyv nemcsak kiutat mutat, hanem arra is fényt derít, hogyan fordíthatjuk az eddig ellenünk dolgozó erőket a saját (üzleti) hasznunkra.”
Szalay Ádám kommunikációs szakértő